Kingdom Come Deliverance nu verkrijgbaar voor Nintendo Switch

Duik waar en wanneer je maar wilt in de epische middeleeuwen

De hooggeprezen action RPG Kingdom Come: Deliverance is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch.

In de game beleef je een onvergetelijke reis door de historisch overtuigende en visueel verbluffende wereld van middeleeuws Europa, waar en wanneer je maar wilt (in de bus, thuis, of op pelgrimstocht naar Bohemen). Draag het middeleeuwse rijk overal mee naartoe en strijd voor het lot van Bohemen.

De game is naar de Switch geport door Sabre Interactive, in samenwerking met Warhorse Studios, en is verkrijgbaar als fysieke cartridge of digitale download in de Nintendo eShop. De versie voor de Nintendo Switch bestaat uit de volledige game plus alle DLC’s – Treasures of the Past, From the Ashes, The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon, Band of Bastards en A Woman's Lot.

Bohemen: Een rijk in verval
Bohemen, een rijk vol strijd en cultuur, wacht op je komst. Na de dood van Keizer Karel IV zet chaos de toon. Kingdom Come: Deliverance werpt je in een wereld die wordt verscheurd door oorlog, corruptie en verraad. Wenceslas, de naïeve erfgenaam van de kroon, wordt geconfronteerd met een meedogenloze invasie door Sigismund de Rode Vos. Wanneer Wenceslas is ontvoerd, blijft Bohemen weerloos achter.
Nadat je bij de strijd raakt betrokken, sluit je je aan bij Lord Radzig Kobyla's verzet om te vechten voor de toekomst van Bohemen.

Koninklijke kenmerken:

• Gigantische, realistische open wereld: Verken middeleeuws Bohemen en dompel jezelf onder in een wereld met machtige kastelen, uitgestrekte velden en dichte bossen.
  • Non-lineair verhaal: Voltooi missies zoals je wilt, maar houd rekening met de consequenties van je beslissingen.
  • Uitdagende gevechten: Stort je in spannende, genadeloze gevechten, vanaf afstand, van dichtbij of sluipend. Kies je wapens en voer tientallen unieke combo’s uit.
  • Ontwikkel je personage: Verbeter je vaardigheden, verdien perks, en versterk je uitrusting.
  • Dynamische wereld: Je acties leiden tot reacties. Ga je vechten, stelen, verleiden, dreigen, overtuigen of onderhandelen? De keuze is aan jou.
  • Historisch accuraat: Ontmoet echte historische personages en beleef de getrouw nagebootste wereld van middeleeuws Bohemen.

Beleef de complete middeleeuwen: altijd en overal.

Kingdom Come: Deliverance nodigt Nintendo Switch-spelers uit om te vertrekken op een onvergetelijke reis door een historisch rijke en visueel verbluffende wereld. Of je nu thuis bent, in de bus zit of op vakantie bent, je kunt waar en wanneer je maar wilt naar de middeleeuwen vertrekken om het lot van Bohemen te bepalen.

PLAION is a dynamic and diversified business in the global entertainment sector, masterfully crafting franchises that captivate audiences worldwide. Boasting a vast network of eight game development studios, sixteen regional publishing offices, three game publishing labels including Deep Silver, and PLAION PICTURES as an independent film publisher and distributor, the company extends its influence with merchandise production and expansive distribution capabilities across the globe.