Media alert

ARIZONA SUNSHINE® REMAKE IS NU VERKRIJGBAAR

Bezitters van de originele game kunnen vanaf vandaag upgraden met korting

Rotterdam (NL), 17 oktober 2024 - Welkom terug bij waar het allemaal begon - Arizona Sunshine® Remake, een complete rebuild van de iconische zombie apocalypse VR game, is nu beschikbaar op Meta Quest 2 en 3, PS VR2, en PC VR.

Bekijk de launch trailer: PEGI

Vanaf vandaag kunnen bezitters van de originele Arizona Sunshine® met korting upgraden naar Remake, inclusief het Federal Containment Agency-pakket. Gebruikers van Meta Quest kunnen tot 30 november profiteren van de upgrade. Om te upgraden moet het originele spel gekocht en geïnstalleerd zijn op het betreffende platform.

Arizona Sunshine® Remake , ontwikkeld en uitgegeven door Vertigo Games, brengt een nog bloederigere, intensere survival-ervaring. Beleef het originele verhaal en alle DLC's, nu met GORE-geous nieuwe visuals, inclusief high-res textures en bruut gedetailleerde omgevingen die de ondode wereld als nooit tevoren tot leven brengen.

Met next-gen gevechten hanteer je fysiek een dodelijk arsenaal - schietgeweren, machetes, en meer - schietend, hakkend en snijdend baan je een weg door meedogenloze hordes Freds. Bovendien biedt een gloednieuw verminkings- en gore-systeem nog meer bevredigende manieren om de ondoden uit te schakelen, van het afhakken van ledematen tot het tot moes slaan van Freds.

Neem het alleen of met maximaal drie medeoverlevenden op tegen de ondoden in een post-apocalyptisch zuidwestelijk Amerika dat wordt overspoeld door zombies, en beleef een door zombies geteisterd Arizona als nooit tevoren:

• GORE-geous graphics: Dompel jezelf onder in verbluffende nieuwe visuals, inclusief textures met een hoge resolutie en realistische omgevingen details.
  • Eén complete editie met alle DLZ: Arizona Sunshine® Remake bevat alle originele DLC's en updates: Dead Man DLC, The Damned DLC, Old Mine Update, Trailer Park Update en Undead Valley Update.
  • Co-op multiplayer: Bundel je krachten met een vriend in de co-op campagnemodus of de multiplayer Horde-modus voor maximaal vier spelers. Maar pas op, meer warme hersenen betekent meer hongerige ondoden.
  • Next-gen gevechten en wapens: Ervaar de spanning van gevechten terwijl je fysiek wapens hanteert, van jachtgeweren tot machetes.
  • Herbeleef het originele verhaal: De campagne is opgebouwd uit hapklare VR-brokken die samen een volledig verhaal vormen, zodat je kunt instappen voor een korte sessie of kunt blijven voor de volledige rit.
  • Gloednieuw verminkings- en gore-systeem: Ontdek alle manieren om een Fred af te slachten via ons verbeterde verminkings- en gore-systeem.

Om op de hoogte te blijven van Arizona Sunshine® Remake, Arizona Sunshine® 2 en andere titels van Vertigo Games, kun je lid worden van de community op Facebook, Twitter, Instagram, Discord en TikTok, en je aanmelden voor de VR-nieuwsbrief op arizona-sunshine.com.

Arizona Sunshine® socials:

Facebook, Twitter, Instagram en TikTok

About Vertigo Games
Vertigo Games is a multi-platform VR entertainment company with offices in Rotterdam, The Netherlands and Los Angeles, California. With teams in the areas of development, publishing and LBE (location-based entertainment) distribution, the company offers a growing portfolio of quality VR games that provide novel, powerful and full-featured gaming experiences both in- and outside of the home. Current games include Vertigo Studios’ evergreen brand Arizona Sunshine®, critically acclaimed VR titles such as A Fisherman’s Tale, and LBE-exclusive VR experiences like Ghost Patrol® VR. Among six upcoming releases for 2020/2021 is Vertigo Studios’ next VR action FPS game After the Fall®. Vertigo Games is a Koch Media Group company.
PLAION is a dynamic and diversified business in the global entertainment sector, masterfully crafting franchises that captivate audiences worldwide. Boasting a vast network of eight game development studios, fifteen regional publishing offices, three game publishing labels including Deep Silver, and PLAION PICTURES as an independent film publisher and distributor, the company extends its influence with merchandise production and expansive distribution capabilities across the globe.